poniedziałek, 29 sierpnia 2016




Koniec wakacji. Choć u mnie w tym roku ciężko nazwać ten czas odpoczynkiem (noworodek + czterolatek w domu). Cieszę się, że idzie jesień. Lato zmęczyło mnie bardzo i jak co roku w sierpniu marzę już o jesiennych płaszczach i swetrach. Marzę o powrocie do normalności (choć nie wiem czy można to tak nazwać :P), o Panu Felku w przedszkolu (wiem, że zaczyna mu już brakować dzieci), o powrocie do pracy - czyli ponownym otwarciu sklepu rencami.pl (wiem, jestem wariatką, która z dwumiesięcznym dzieckiem wraca do pracy). Oj dużo mam planów na ten sezon zawodowych i prywatnych! Dlatego postanowiłam tym ostatnim wakacyjnym postem podsumować mój ostatni cykl Wyprawka DIY! Zebrałam dla Was wszystkie posty, pamiętajcie, że do wszystkich projektów są tutoriale krok po kroku!

 Poduszka ciążowa/rogal do karmienia/kokon


Filcowy organizer na pieluchy

 Litera "L" ze starego swetra


Mata do przewijania


Pokrowiec na pieluchy


Kocyk do fotelika


Komin/osłonka do karmienia




Prześcieradło do gondoli







Pantalony dla niemowlaka


Osłonka przeciwsłoneczna do wózka



Torba do wózka

 Mobil nad łóżeczko


Który z projektów Waszym zdaniem jest najlepszy?

13 komentarze :

  1. Napracowałaś się :) Cudna wyprawka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki no jestem dumna, że udało mi się wypełnić plan :)

      Usuń
  2. Świetne pomysły. Mam nadzieję, że będę o nich pamiętać jak będzie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe! szkoda, że wcześniej nie wiedziałam że tak można, moja córka ma już 11 miesięcy i zanim się urodziła też kompletowałam wyprawkę, tyle że wszystko kupowałam. Teraz żałuję bo mam głowę pełną pomysłów a czasu brak :) Pozdrawiam, zapracowana mam Oli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, no tak to jest po urodzeniu. Znam to dlatego ze wszystkim uwijałam się przed ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe pomysły, cudowny blog. Dziś zrobiłam poduszkę 3w1
    Wyszła idealnie, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nawet przy wyprawce nie odpuszczasz - wszystko eleganckie, świetnie dopasowane. Brawo, że miałaś głowę by to tak fajnie zorganizować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba starałam się bardzo i też miałam fazę więc całą ciążę szyłam :D

      Usuń
  7. Jasne że organizer na pieluchy...

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, ty to masz talent;) ja chyba do swojego wózka wezmę i tez uszyję osłonkę, chociaż w zasadzie nei wiem po co skoro ma firnaki i osłony XD zresztą kupując moją barlettę od adamexu patrzyłam, aby miała wszelkie osłonki i firanki, głęboką gondolę i materac kokosowy, a teraz po Twoim blogu chce sama coś uszyć:D Inspirujesz dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy