środa, 10 czerwca 2015


O rety. Trwało to. Ale udało się nareszcie mam komputer i powoli wracam do świata. Między czasie byłam na mazurach i trochę się pobyczyłam (musiałam wykorzystać brak kompa- hłe, hłe). No, ale teraz to już nie ma przebacz. Na początek chciałam pokazać Wam efekty mojego nudzenia się podczas "leczenia" komputera. Postanowiłam zrobić nową sesję produktów z mojego sklepu rencami.pl
Tych, którzy jeszcze nie znają zapraszam. A przy okazji zdjęć odkryłam nowe połączenia kolorystyczne :) Które Wam się najbardziej podoba?



























8 komentarze :

  1. ŚWIETNA sesja :) Przepiękne kolorki i wzorki. Połączenie kolorystyczne hmm byłby problem, każde mi się podoba.
    Bardzo dobrze że się pobyczyłaś, z resztą mazury mają to do siebie że trzeba je wchłaniać pełną piersią, bez kompa i pełnej głowy problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że nie ma tego złego ;) Dzięki, że wpadłaś :*

      Usuń
  2. piękne zdjęcia! róż z zielenią zaskakujący - a jaki fajny :) i brąz z żółtym. zresztą, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki, ja też nie mogę się zdecydować, które kolory najlepsze :P

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia i to co na nich -uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja! Bardzo lubię takie detale :) niby drobiazg, a daje tyle uroku!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy