poniedziałek, 15 grudnia 2014


 Dziś odpoczywamy od przygotowań świątecznych i oddajemy się przyjemności czytania i oglądania. Nie będzie tutorialu :D Za to będzie relacja. Nie taka sobie zwykła bo to relacja z warsztatów, na które zostałam zaproszona przez portal wkreceniwdom.com.pl Tak, ja zaproszona na warsztaty. Fajnie, co? :) Poczułam się zaszczycona i nie mogłam się doczekać!
No, ale jak to było:


W mikołajkowy poranek udałam się do ślicznego, drewnianego domku w centrum warszawskiego Mokotowa. Jak wszyscy uczestnicy - byłam oczarowana taką budowlą pośród bloków i kamienic - miejsce to stolarnia Wióry Lecą.
W środku znalazłam stadko utalentowanych blogerów :), fajowych prowadzących warsztaty, ekipę z portalu, przedstawicieli marki Bosch  (bo to na ich sprzęcie pracowaliśmy) i pyszne przekąski (ciastka w emenemsami rulez).

Po przywitaniu i prezentacji przywdzialiśmy fachowe fartuchy i zaczęliśmy dyskusję co takiego chcielibyśmy stworzyć dziś z drewna. Po chwili zdecydowaliśmy - robimy domki dla lalek i dla samochodów. A dokładniej dwie budowle, będące własnym odbiciem lustrzanym - jedna stanie się słodkim domem dla panien, a druga zjeżdżalnią dla aut.



Podzieliliśmy się na grupy i zaczęło się rysowanie, planowanie, liczenie, odmierzanie. Jednak nasze przemyślane obliczenia i rysunki poszły w kąt, gdy zaczęła się praca w drewnie :) Oczywiście wiadomo, że każdy miał inny pomysł na domek, ale staraliśmy się zawrzeć je wszystkie w jednym.









 Najfajniejsze w tym dniu było poznanie osób, które na co dzień widzimy tylko jako autorów, tych wspaniałych blogów. Dziewczyny i jeden chłopak byli bardziej doświadczeni w obróbce drewna, ale i ja sporo się tego dnia nauczyłam :) Przede wszystkim chciałabym pod choinkę wkrętarkę i tacker Bosch - te narzędzia są rewelacyjne - wielofunkcyjne i poręczne - co dla mnie fajtłapy jednak jest znaczące :D









A tu nasze domki i my:

Od lewej:
- Rafał z trekassi.blogspot.com
- Agnieszka z plachaart.blogspot.com
- Ania z projektcacko.pl
- i Ja


- Kasia z twojediy.blogspot.com
- Diana z szczesciejestwyborem.blogspot.com
- Magda z simplyhomeabout.blogspot.com
- Ania z odinspiracjidorealizacji.blogspot.com




 Nie dość, że bawiliśmy się świetnie, nauczyliśmy się wielu rzeczy, stworzyliśmy domki dla pobliskiego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci to jeszcze były prezenty!


Bardzo dziękuję Mikołajkowi, za ten dzień, ale fajne były te mikołajki!

4 komentarze :

Obserwatorzy