piątek, 12 grudnia 2014


Pamiętacie jak w dzieciństwie robiło się świąteczne dekoracje z papieru? Łańcuchy, zawieszki i takie stojące choinki?
No to ja właśnie sobie przypomniałam, ale postanowiłam przenieść ten projekt do naszego wieku i wykorzystałam...oczywiście filc :)
Wiem, macie go już dość, ale jakoś tak ostatnio mi pod pasował i mam go dużo :D
No, ale obiecuję, że to ostatni filcowy projekt w tym roku :)

Będziecie potrzebowali:
- gruby filc
- szablon ja pobrałam TEN z TEJ strony tylko obcięłam choinkom nogi :D (jeśli nie macie drukarki, spokojnie możecie narysować go sami)

- nożyczki, szpilki

Z papieru wycinamy szablon choinki. U mnie w 2 rozmiarach.


Obcinamy im nogi :D Sory, ale musi być stabilna podstawa.

Jedną część nacinamy pośrodku z dołu, drugą z góry, tak jak na zdjęciu poniżej i wkładamy jedną w drugą :)


No i to już koniec. Czy to nie jest najprostsza i najszybsza w wykonaniu ozdoba świąteczna?
Mało tego, bezpieczna dla maluchów bo jej nie połkną, nie zbiją itp :)
Po raz kolejny sprawdza się, że najprostsze to najfajniejsze :D








14 komentarze :

  1. Nie mam jeszcze świątecznych dekoracji :) Mogę odgapić od Ciebie?
    Podobają mi się, a ja uwielbiam filc ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście odgapiaj ile chcesz :D
      JA też co widać po moich ostatnich wpisach. Wszystko można z niego zrobić!

      Usuń
  2. hahaha, ubiegłaś mnie! zrobiłam takie kilka dni temu i nie zdążyłam pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to super, bo to taki prosty pomysł pewnie nie tylko my na niego wpadłyśmy :D

      Usuń
  3. Kolejny świetny pomysł, i jaki prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne te choineczki :) ślicznie dziękuję za tutorial.
    mam pytanie odnośnie filcu, jaki wybrać?? chodzi mi o grubość oraz to czy jest czymś powlekany (ponoć by się nie zamoczyć i nie zmechacić). czy mogłabyś rozwiać moje wątpliwości, czy to w ogóle ma jakieś znaczenie??
    będę wdzięczna :)

    serdecznie pozdrawiam :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :)
      Jeśli chodzi o filc to ten ma ok.5 mm grubości, nie jest niczym powlekany - wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby - choć to zależy od zastosowania. Ja robię z niego wszystko :D Bo jest wystarczająco sztywny (nawet na pudełka).

      Pozdrawiam,
      Ewa

      Usuń
    2. bardzo Ci dziękuję za odpowiedź :)
      czy możesz mi powiedzieć, gdzie mogę zakupić tak filc?? bo mnie ręce opadają jak czytam te wszystkie informacje o filcu, jaki, gramatura (czasem nawet, że lepsza od innego produktu, który ma taką samą gramaturę), no i że jest powlekany czymś tam! a ja bardzo bym chciała takie choineczki z dzieckiem powycinać.
      :)

      Usuń
    3. Ja kupilam na allegro, sprzedawca nazywa się VARIUS :) sprawdzony ;)

      Usuń
  5. Bardzo proste i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy