wtorek, 22 stycznia 2013


Wiem, jest tego teraz baaaaardzo dużo. Filc i wszystko co z niego zrobione jest modne od kilku lat. Trudno się dziwić materiał jest bardzo wdzięczny, plastyczny i dostępny w wielu wersjach. Widziałam prawdziwe cuda z filcu, jednak większość wymaga dużych umiejętności (zdobytych na kursach filcowania, w których ja nie uczestniczyłam nigdy), cierpliwości, bądź specjalistycznych maszyn (wycinanie z filcu). Ja obywam się bez tego. Zobaczcie co można wyczarować z tego materiału bez większych umiejętności.


Gumki filcowe zaczęłam robić jakiś czas temu. Kwiatki nie są trudne, a do ich wykonania można wykorzystać stare koraliki czy guziki. Chciałam mieć coś ładnego, a jednocześnie praktycznego więc pomyślałam o przypięciu kwiatka na gumkę do włosów. Na początku dla siebie,  potem dla koleżanek w pracy dziś zapraszam na mój fanpage na facebooku TU możecie zobaczyć więcej zdjęć i zamówić coś dla siebie :)

A już niebawem zobaczycie jak sami możecie zrobić takie gumki, broszki, spinki. Zapraszam!

6 komentarze :

  1. Śliczności. Kocham takie rzeczy. Co do klipsów, to mam te bazy, więc mogę przerobić dowolne kolczyki na klipsy. Jak Ci się coś spodoba, to pisz śmiało, na pewno się dogadamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, pooglądam sobie i będę się odzywać :)

      Usuń
  2. Lubię filc. A zwłaszcza torebki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) ale do torebek to trzeba więcej umiejętności niż ja mam, choć może kiedyś i ja coś takiego zrobię :)

      Usuń
  3. Fantastyczne, na pewno moja córka byłaby zachwycona ;-) zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy