poniedziałek, 28 lipca 2014


Ostatnio mieliście okazję zobaczyć jakie fajne racuchy wyszły mi dzięki przepisowi i składnikom Cook Like That. I uwierzcie mi były tak dobre, na jakie wyglądały!

A dziś mam dla Was konkurs! Czy Candy? Nie ogarniam tego nazewnictwa jeszcze, ale może ktoś mi pomoże?

Otóż do wygrania jest wybrane danie z menu Cook Like That dla dwóch osób.


A oto co wystarczy zrobić, żeby wziąć udział w konkursie:

1. Odpowiedzieć na pytanie:
Jaka jest Wasza wymarzona potrawa lub danie, którego jeszcze nie mieliście okazji przygotować? 
I dlaczego? Z braku składników, sprzętu, ze strachu?
- odpowiedź w komentarzu do tego wpisu

2. Dołączyć do obserwatorów bloga lub polubić mój fanpage na Facebooku.
https://www.facebook.com/robiewdomu


3. Polubić fanpage Cook Like That:
https://www.facebook.com/cooklikethat

4. Na swoim blogu udostępnić poniższy banner kierujący do tego wpisu lub na swoim profilu na Facebooku udostępnić post konkursowy (link do tego wpisu).





Konkurs tylko dla osób z Warszawy (ze względu na dostarczenie świeżych składników przez Cook Like That) Spośród zgłaszających się osób wybiorę wygraną i skontaktują się z nią.
Konkurs trwa do 4.08.14.


Częstujcie się!


12 komentarze :

  1. Jeszcze nigdy nie ugotowałam zupy. Uwielbiam zupy (prawie wszystkie) i dlatego umiejętność ich ugotowania bardzo by mi się przydała, ale jakoś nie mogę się przełamać i zaryzykować. Boję się, że coś pójdzie nie tak, garnek wybuchnie albo się spali, a sąsiedzi wezwą straż pożarną...
    (profile na fb polubione, baner na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się Pavlova. Z kiwi, granatem i marakują. Jednak mój piekarnik odmawia współpracy :( Z jednej strony przypala, z drugiej nie dopieka. Tak samo nigdy biszkopt nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola dziękuję za odpowiedź. Zwłaszcza, że jestem fanką bezy :P

      Usuń
  3. Mule w bulionie pietruszkowo-śmietanowym …. Jadłam w Brukseli i nadal pamiętam ten niesamowity smak… niestety z braku podstawowego (a przed wszystkim świeżego) składnika takiej potrawy zrobić nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi marzy się świetnie zrobiony, średnio wysmarzony stek. Wiem brzmi to dziwnie, kobieta i stek, ale chciałabym potrafić zrobić go tak profesjonalnie. Patelnię mam, ale boję się, że zmarnuję piękny dorodny i do tego zazwyczaj drogi kawał mięsa. Chyba naoglądałam sie za dużo programów kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, rozumiem Cię. Ja nie potrafię mięsa robić. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Osobiście zawsze chciałam ugotować takie danie wegetariańskie, które smakowałoby mi tak bardzo, że nie pomyślałabym ani razu o tym, jak bardzo żałuję, że nie ma w nim mięsa ;)
    Nigdy jeszcze mi się to nie udało , chyba nie trafiłam jeszcze na TEN JEDYNY przepis !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna fakt, też bym chciała być wegetarianką, ale lubię mięso.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Aromatyczne, pełne przypraw a przede wszystkim pyszne danie kuchni indyjskiej. Z prawdziwym curry i mleczkiem kokosowym, takie, które przeniesie mnie do Delhi... Tak, to jest danie, które chciałabym zrobić ale zawsze się bałam, że za trudne, nigdy składników nie było pod ręką ale jak już będą to nie zawaham się ich użyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda też uwielbiam kuchnię indyjską. Mniam.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy