poniedziałek, 21 października 2013


Tak jak chwaliłam się na Facebooku byłam ostatnio w sklepie Tiger, który uwielbiam. Między miarkami serduszkami, a  foremkami do ciastek znalazłam też kolorowe, papierowe taśmy klejące. Wcześniej widziałam coś podobnego na Pinterest, ale jakoś nie za bardzo widziałam zastosowanie w moim mieszkaniu. No ale skusiłam się na komplet 3 taśm w kolorach pasujących do pokoju Bobasa. Jeszcze nie wiedziałam co właściwie z nimi zrobię :) najwyżej wykorzystam je przy pakowaniu prezentów na gwiazdkę - pomyślałam :D No ale po powrocie do domu zaczęłam szukać inspiracji...


źródło


źródło
źródło
 
źródło
źródło


źródło

źródło


źródło
źródło
źródło
źródło
Oczywiście stwierdziłam, że udekoruję taśmą ścianę u Bobasa w pokoju. A, że zawsze podobał mi się motyw chmurki i deszczu tak właśnie zrobiłam :)


Najpierw krople, które powstały w taki oto sposób:
Na okładce starej gazety (śliski papier) nakleiłam 3 rzędy taśmy, następnie narysowałam i wycięłam z niej krople.


Następnie odklejałam je od gazety, wycinam kszatałty i przeklejam z gazety na ścianę.
W ten sposób powstały krople deszczu. Natomiast churka to już improwizacja bezpośrednio na ścianie :)



A tak wygląda efekt finalny:



Inna taśma z zestawu w kolorowe kropelki posłużyła do dekoracji półek i szafek :)

A tu jeszcze dwa zestawy taśmy, co z nich zrobić? :)


2 komentarze :

  1. Świetne inspiracje i blog. Na pewno skorzystam i będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabela, bardzo mi miło i oczywiście zapraszam :D

      Usuń

Obserwatorzy