środa, 30 października 2013



Wiem, że większość z Was nie obchodzi tego święta. Ja też właściwie nie, no dobra robię imprezy Halloween z przebraniami, strasznymi dekoracjami i potrawami. Jednak nie chodzę po domach w poszukiwaniu cukierków :) Dla mnie to święto to raczej pretekst do zabawy, uczczenia jesieni i wprawka przed Bożym Narodzeniem. Poniżej przedstawiam 2 z moich sprawdzonych pomysłów na elegancką dekorację Halloween.

1. Nietoperze


Będą Wam potrzebne:
- czarny brystol
- szablon nietoperza
- ołówek, taśma klejąca, nożyczki


Dekoracja bardzo prosta i tania w wykonaniu, a jednak robiąca wrażenie. Kupujemy czarny brystol i nożyczkami wycinamy kształty nietoperza (oczywiście można wcześniej ściągnąć kontur z internetu i wydrukować, a następnie odrysować na bristolu). Za pomocą taśmy klejącej (zawiniętej) przyklejamy do ściany (np. w rogu) - najlepszy efekt daje dodatkowe ich podświetlenie dzięki czemu rzucają tajemniczy cień...

Gotowe! Bardzo łatwe prawda? Idealnie sprawdzi się jako dekoracja na przyjęciu przebierańców lub balu dla dzieci. U mnie w tym roku podkreśla po prostu inny czas w roku.

2. Dynia glamour



Będą Wam potrzebne:
- dynia
- czarna koronka (w moim przypadku stara bluzka koronkowa)
- czarny lakier do paznokci (jeśli nie macie, w ostateczności może być czarny marker)


Przyznam się, w tym roku nie wycinam dyni. Poszłam trochę na łatwiznę z braku czasu, ale jestem bardzo zadowolona z efektu, ponieważ przygotowanie zajęło jakieś 7 minut :)
Najpierw malujemy czarnym lakierem trzonek dyni. Będzie wtedy ładnie błyszczący. Następnie w koronce robimy niewielką dziurkę na środku. Zakładamy na trzonek (oczywiście po wyschnięciu lakieru), a zwisające resztki materiału wiążemy pod spodem w płaski supeł. Jeśli trzeba przycinamy materiał, tak aby dynia stała.
Gotowe!


A na koniec pokażę Wam jakie kiedyś robiłam filcowe dodatki na Halloween.


Opaskę nadal mam :) Reszta rozeszła się po koleżankach :)



6 komentarze :

  1. Świetne dekoracje i fajny blog :)
    będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się i zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. Świetne te halloweenowe dekoracje, dynia wygląda genialnie.
    U mnie też kilka strrrasznych propozycji. Zapraszam :)

    www.haukotella.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Widziałam też Twoje. Przyprawiają o gęsią skórkę :)

      Usuń
  3. Dekoracja jest fantastyczna i robi wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa uznania :)

      Usuń

Obserwatorzy