piątek, 3 października 2014



Wiem, wiem jest strasznie późno, ale i tak Wam napiszę o tym! A co, może ktoś z Was mieszka akurat w Warszawie, albo będzie przejazdem w niedzielę?

Otóż rencami.pl będzie miało swój debiut w realu :)
W niedzielę 5 października między 12.00 a 19.00 w "1500m2 do wynajęcia" organizowane są targi WIETRZENIE DOMU YARD SALE! Tu jest stronka wydarzenia. 

Ja i moje guziki będziemy tam na Was czekać :)
Oczywiście wszystko na wariackich papierach :) Przedwczoraj dogadałam wszystko i teraz szykuję opakowania, ekspozycję itp.


Mam nadzieje, że ktoś przyjdzie bo szykuję sobie fajne opakowania :)







6 komentarze :

  1. No to my chyba zawitamy :) Może znajdziemy coś ciekawego i oczywiście w odwiedziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj jakie śliczne. Szkoda, że daleko mam do Wawy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, szkoda, ale to zapraszam do sklepu online :D

      Usuń
  3. No ja mam za daleko, ale trzymam mocno kciuki i czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie się robi :D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Obserwatorzy