poniedziałek, 18 kwietnia 2016


Dziś pozwolę Wam trochę odpocząć od wyprawki :) W końcu nie samą wyprawką człowiek żyje :) z resztą wiecie, że lubię różnorodność. Dlatego dziś zobaczycie videotutorial na pasek do aparatu. To projekt, który zrobiłam rok temu dla siebie :) Zerknijcie tutaj.
Prosty, wymagający mało materiału i wdzięczny projekt idealny na początek przygody z szyciem, np. na prezent dla zapalonego fotografa. Ja do mojego użyłam  materiału od Karoliny z grupy FB.
Metka oczywiście z mojego sklepu rencami.pl.
Zwykła bawełna byłaby zbyt delikatna do tego projektu ponieważ aparat swoje waży, a pasek na szyi cały czas się przeciera i brudzi.
Zobaczcie jak to się robi:



A teraz jaki jest efekt końcowy:










Jeśli ktoś z Was dotrwał do końca to muszę powiedzieć, że w najnowszym numerze Weranda Country pojawiła się krótki artykuł o moim blogu i sklepie. Polecam do porannej kawy :)


5 komentarze :

Obserwatorzy