wtorek, 8 września 2015


Tak. Szybko to zleciało, oj bardzo...
Własnie mija rok odkąd przestałam pracować na etacie, odkąd zmieniłam bardzo swoje życie i odkąd założyłam sklep rencami.pl
Nie powiem brakuje mi kilku rzeczy: ciągłych spotkań z ludźmi, strojenia się do pracy (choć ja raczej z tych balerinkowych niż szpilkowych), ale jednak nie żałuję tej decyzji i nie zmieniłabym jej. Ten rok dał mi dużo. Najważniejsze dla mnie: czas z Panem Felkiem i czas na rozwój własny. Podjęłam nowe wyzwanie jakim jest własny sklep i nauczyłam się rzeczy, o których nie miałam pojęcia (czyt. obsługa kasy fiskalnej).

Z tej właśnie okazji mam dla Was konkurs. Tak, ja mam konkurs - co jak wiecie zdarza się raz na rok ;) jakoś nie jestem w tym dobra, ale spróbuję może ktoś będzie chciał wziąć udział?


Zasady są takie jak wszędzie:


1. Zostaw komentarz pod tym postem z numerem zestawu, który spodoba Ci się najbardziej.
2. Pobierz grafikę konkursową (pierwsze zdjęcie z posta) i udostępnij z linkiem na swoim blogu. Dla osób, które go nie mają na Facebooku (tylko prośba o napisanie w komentarzu jeśli post będzie na face) :)

Oczywiście możecie też polubić mój fanpage na Facebooku i profil na Instagramie jeśli chcecie :D


Konkurs trwa do 27.09. Potem podam wyniki :)

Nagrody ufundował sklep rencami.pl :D



1 Zestaw:
Stempelki literki (klawiatura - do wyboru duże lub małe litery) + mały czarny tusz



2 Zestaw:
Stempelki cyferki + mały granatowy tusz



3 Zestaw:
5 dużych drewnianych guzików Handmade
5 dużych drewnianych guzików Just for you
5 dużych kokosowych guzików Made with love
5 drewnianych guzików ZROBIONE DLA CIEBIE





Zapraszam Was do zabawy :)

121 komentarze :

  1. Pewno ze się bawię Zestwa 1 się marzy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak roczek to i życzonka sie należą
    wszystkiego naj najlepszego i kolejnych lat intensywnego blogowania:-)
    fajne nagrody:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    Alfabet już mam od Ciebie więc chętnie przygarnęłabym stempelki cyferki (zestaw nr 2).
    pozdrawiam
    http://filcoweszalenstwobykejtiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku działalności ! Najważniejsze to być w zgodzie ze sobą samym i robić to,co daje nam satysfakcję :) Powodzenia w dalszych działaniach :)
    Oczywiście zapisuję się na twoje candy a najchętniej przygarnęłabym oczywiście zestaw nr1 ale guziczki też są fantastyczne i bardzo ale to bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo ja bym chciała zestaw guzikowy :)

    udostępniam na fejsie, chociaż bloga niby mam ale nie 'używam' od dłuższego czasu bo jakoś tak wyszło...
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153655285403184&set=a.470692833183.259870.766568183&type=1&theater

    nooo i najlepszości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post na fb ;) zestaw nr 1 - dawno mam na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji roczku cheer
    O zestawie nr 1 chyba większość marzy MARZĘ i Ja :)
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego i zapisuje sie na zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo sto lat sto lat i duży Rencami rosnij!! Podgladam od dawna i obserwuję gdzie sie da nie mówiąc o inspirowaniu się :) staję w kolejce za zestawem nr 1 i udostepniam na fb.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo sto lat sto lat i duży Rencami rosnij!! Podgladam od dawna i obserwuję gdzie sie da nie mówiąc o inspirowaniu się :) staję w kolejce za zestawem nr 1 i udostepniam na fb.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że decyzję podjęłaś w zgodzie ze sobą :) Gratuluję rocznicy!
    Marzę o takich literkach :) dlatego zestaw nr 1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie biorę udział w zabawie i zaraz wstawiam banerek na moim blogu. :)
    A zestaw.? - marzą mi się te guziczki - ZESTAW NR. 3 - super byłyby do moich szydełkowych zabawek.
    Gratuluje rocznicy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję z okazji roczku ;)
    Marzy mi się zestaw numer 3 :D
    Udostępniam na FB

    OdpowiedzUsuń
  14. Jupi!!! Jakie wspaniałe nagrody na pierwszy ROCZEK! Wszystkiego najlepszego! Mi by się marzyły guziczki, są CUDNE! Post na fb, a przy okazji zapraszam na mój profil, w albumie DIY dużo rzeczy zrobionych swoimi RENCAMI ;) Pozdrawiam! Ania Cieslar
    https://m.facebook.com/anna.cieslar.16

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog obserwuje od niedawna ale jestem in LOVE ! Oby tak dalej i czekam na więcej ! Uwielbiam zestaw nr 1 .
    Pozdrawiam post na FB. Kasia Franaszczak

    OdpowiedzUsuń
  16. „Robię w domu” – to blog z tradycjami,
    A „Rencami” – sklep z inspiracjami;

    Mnóstwo tu porad, tutków, zdjęć urzekających,
    Muzą, natchniem dla wielu będących.

    W tym dniu wyjątkowym przesyłam życzenia:
    Szczęścia, zdrowia, marzeń spełnienia,

    Odwiedzających i Kupujących życzę Ci sto tysięcy!
    I miej z tego mnóstwo radochy i pieniędzy http://3.bp.blogspot.com/-aJrUgcokHYo/UYl9wn82PII/AAAAAAAAI_s/U3tvbU3WZHk/s000/7.gif

    Duży alfabet bardzo poproszę,
    bo mały już mam, ku mojej radosze

    www.oluszkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj!! 1 mi się marzy :) Wszystkiego Najlepszego i dalszych sukcesów!! :)
    http://mojdom-mojapasja.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Życzę kolejnych sukcesów. Post udostępniam na FB ponieważ nie mam bloga.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Ps. Marzy mi się zestaw nr 1 (duże literki ) ach...

    OdpowiedzUsuń
  19. literki mi się marza... ale skoro nie widze chętnych na cyferki to biorę 2:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w kolejnym roku! (f) :)

    Bardzo chciałabym mieć pieczątkowy alfabet :)
    Zizzolda (opublikowane na FB)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję roczku i życzę kolejnych bardzo owocnych :)
    baner na blogu http://reanja1.blogspot.com/
    a że u mnie kiepsko w wygranymi, a wszystkie nagrody bardzo mi sie podobają to niech los zdecyduje:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Idą święta. I taka klawiatura w stemplach byłaby cudna do podpisywania prezentów. Gratuluję rocznicy. Kasia Zboch-Zioło FB

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin ! :) Mi podoba się zestaw literek i na pewno też spodobałby się mojej małej córeczce :)
    kolorowe-szydelkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mi się poszczęści to nr 1 poproszę :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. Urodziny ważna rzecz i miło że mogę obchodzić je z Tobą:) Wielkie gratulacje!!! Pozdrawiam serdecznie i zapisuje się do zabawy gdyż literki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego i powodzenia w kolejnych latach! Z przyjemnością biorę udział w zabawie zestaw nr 1 jest świetny! :) Banerek na blogu zakładka konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw numer 1 !!I puszczam na fb z najlepszymi życzeniami na następne 100lat 😉

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, biorę udział bo zauroczył mnie zestaw nr 1 ! Śliczne :)
    Baner wisi u mnie na blogu ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyłączam się i wybieram zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1 i polubiam Cię blogowo, fejsowo i na instagramie : )
    gratuluję rocznicy i...odwagi! ja właśnie straciłam pracę i stoję przed decyzją o otwarciu czegoś własnego najwymarzońszego i...wciąż się boję ;) W wolnej chwili możesz mi napisać jak było u Ciebie:)
    Pozdrawiam ciepło,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  31. Hepi Bezdej Tu Ju! ;) I za Ciebie wypowiadając życzenie urodzinowe, życzę sobie zestaw nr 1 :)
    Pozdrawiam i udostępniam na fb :)
    https://www.facebook.com/kamila.szumlewska

    Kamila Szumlewska

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię na facebooku ;) i podziwiam od jakiegoś czasu :) życzę Tobie samych pięknych pomysłów i dalszego rozwoju :)
    a sobie życzę zestaw nr 1, choć nr 3 też kusi, by zmotywować się do działania na szydełku, jednak jeszcze to nie ten czas, póki co zostaję przy scrap i decu :) więc nr 1 jak najbardziej przydatne.
    Pozdrawiam i udostępniam post na fb :)
    Sandra Cz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy rok życia jest niezwykle ważny...poznajemy, badamy, rozwijamy się. Życzę Ci, aby kolejne lata prowadzenia sklepu były pełne przygód i dogłębnego odkrywania swoich talentów;-)
    Chętnie przygarnę zestaw nr 3, co by zrobić piękne prezenty gwiazdkowe.
    Kacha
    ps. fb załatwiony;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. rok już za Tobą, gratuluję :)
    chętnie przygarnę zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dalszych sukcesów w kolejnym roku��
    Mam już duże literki, więc poproszę o małe:)
    pozdrawiam gorąco
    Barbara Hauzińska

    OdpowiedzUsuń
  36. Zestaw nr 1 :)
    Facebook Monika Koczwara

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę dalszych cudownych pomysłów i rozwoju sklepu. Marzę o zestawie nr 1 Pozdrowionka Udostępnione na facebooku https://www.facebook.com/robiewdomu/photos/a.142301522535971.21481.135817399851050/678165788949539/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  38. GRATULACJE!!! i kolejnych szczęśliwych lat.
    Oczywiście że biorę udział, takie perełki do zdobycia, mogę wszystkie?? :)
    Ok jeden to jeden wybieram zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy!!
    I zapisuję się do zabawy :) banerek na moim blogu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej chciałabym literki z zestawu nr 1

      Usuń
  40. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy i wybieram zestaw nr 3 ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. 1 zestaw to moje marzenie :) Staję w kolejce i zapraszam do siebie: http://iamhungryforideas.blogspot.com/2015/09/dwusetny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Jedynka szalenie mi się podoba.:) Moim dzieciakom również;)
    Zapisuję się z przyjemnością i baner udostępniam na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z ogromną przyjemnością zapisuje się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:) gdyby szczęście się do mnie uśmiechnęło wybrałabym numer 3 :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne candy! Wybieram zestaw nr. 1.
    Pozdrawiam ciepło
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję roczku - fajnie ,że jesteś zadowolona z podjętej decyzji - powodzenia i TRZYMAJ tak dalej - zestawik guziczków mi się marzy 3
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  46. Bawię się z Wami, o cudne stempelki nr 1
    Baner zabieram, a pozdrowionka zostawiam :)
    Basia Koy - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulację rocznicy! Zgłaszam się i ja do zabawy i najbardziej podoba mi się zestaw nr 1 :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje z okazji rocznicy :D i podjęcia tak ważnej i odważnej życiowej decyzji ;) Cóż wszystkie nagrody są cudowne i ciężko jest się zdecydować na ta jedyną ;) ale wiem która przydała by mi się najbardziej :D i jest to zdecydowanie nagroda nr 1. ...pozostaje tylko trzymać mocno kciuki ;)... pozdrawiam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cóż może rzec mysz polonistka? Zakochałam się do szaleństwa i bez pamięci w alfabecie z zestawu nr 1!

    Mojej miłości do dzieci i literatury dorównuje chyba tylko uwielbienie dla ojczystego języka... (ewentualnie różu i babeczek) :) Konkurencja jest ogromna, ale nie wybaczę sobie, jeśli nie spróbuję szczęścia i nie dołączę do ogonka... Ustawiam się zatem w kolejce w nadziei, że literki ozdobią moją domową biblioteczkę i ucieszą Małego Mysza, który jak każde dziecko lubi stempelki.... Banerek zabieram i wrzucam w zakładkę "candy" na swoim blogu. Ściskam kciuki i życzę powodzenia pozostałym uczestnikom zabawy.

    PS Składam ser-deczne życzenia z okazji rocznicy. Pomimo tego, że się nie znamy, cieszę się, że spełniłaś swoje małe pragnienie. Cudownie, że możesz rozwijać swoją pasję i łączyć pracę z przyjemnością. Wiem, jak bardzo jest się nieszczęśliwym nie mogąc robić tego, czego się najmocniej w życiu pragnie. Ja sama, gdy mam gorszy dzień, zaszywam się z kawą pod kocem i płaczę w poduszkę, bo choć wymarzyłam sobie całym sercem pracę nauczycielki, z braku etatów nie mogę uczyć dzieci w szkole. Bądź zatem pracowita i szczęśliwa, niech Ci los przyniesie mnóstwo pomysłów, rzeszę klientów i spełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Marzy mi się zestaw nr 3!
    Już widzę te cudowne guziczki przy czapkach, które robi na drutach moja mama... pasowałyby idealnie :)
    Banerek u mnie na blogu w zakładce ROZDAWAJKI.

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam, trafiłam tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba. Wszystkie produkty w sklepie są bardzo stylowe i wysmakowane. Życzę dalszego powodzenia :-)
    Baner za chwilę umieszczam na swoim blogu. I wybieram zestaw numer... 1 :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Guziczki są cudowne :) marzeniem jest zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
  53. pierwszy zestawik mi sie marzy :) i oczywiście kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystko mi sie marzy a zestaw nr 3 najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluje pierwszego roczku! Życzę dalszych sukcesów :)))
    Chętnie ustawię w ogonku i będę mocno trzymać kciuki :)
    Banerek porywam na bloga i z wizytą zapraszam do siebie:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  56. Numer 1 to mój typ...udostępniłam na fb :)
    Pozdrawiam
    Alicja Mikołajczak

    OdpowiedzUsuń
  57. To piękna sprawa z okazji urodzin rozdawać a nie przyjmować :) Ustawiam się grzecznie w kolejce po cukiereczki z zestawu nr 1! Nie mam bloga :( informację o candy umieściłam na fb:) Ania Sołtysik

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwszy rok jest najtrudniejszy. Łatwo się zniechęcić i poddać codziennemu natłokowi spraw. Teraz będzie już tylko lepiej. Serdecznie gratuluję. Z przyjemnością przygarnę zestaw 1 lub 2. A na Powoluśku zaraz zawieszę banerek.

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje tak uroczej rocznicy. :D Pierwszy rok zawsze jest najważniejszy. :)
    Zgłaszam się i wybieram pierwszy zestaw. :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Zestaw pierwszy albo drugi - oba cudne! (blog makiwgiverny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Zapisuję się na zestaw 1. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ojoj.. Cudeńka. Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1! Inf. na moim fb (Monika Si) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ile cudowności *.* Właśnie buszuję po sklepie i nie wiem gdzie oczy zatrzymać.
    Gratuluję pierwszego roczku! :)

    Na bloga trafiłam po raz pierwszy, ale się zgłoszę ^^ Zestaw nr 3 byłby marzeniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. zestaw pierwszy mi się marzy :-)
    (udostępnione na fb - Paulina Krukowska)
    i STO LAT! X-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Takze po raz pierwszy jestem ale juz widze ze zostane:)Takze zestaw 3 by mi sie marzyl.Jak mozna oczywiscie.Gratuluje roczku i zycze wielu kolejnych.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Serdeczne życzenia! Przyłączam się do zabawy, bo jest naprawdę świetna :) Chętnie przygarnęłabym zestaw 1. Banerek na blogu (http://soledosheaven.blogspot.com/). Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zestawy:) Wybieram nr 1 :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Guziki mnie oczarowały.... Powodzenia! http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj, chętnie przygarnęła bym pierwszy zestaw. Gratuluję rocznicy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. mmm - jakie piękne rzeczy do wygrania. Z wielką chęcią widziałabym u siebie zestaw nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Super sklepik! Uwielbiam takie miejsca ;)
    Chętnie wezmę udział... trudny wybór, po prostu wszystko mi się podoba.... ale cóż, przygarnęłabym zestaw nr 1..
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratulacje z okazji roczku :))
    Z przyjemnością wezmę udział w konkursie , nagrody super :))
    Zawalczę o zestaw nr 1 :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  73. najlepszy jest zestaw nr. 1 gratulaacje roku !! (h)

    http://kicajkaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluje roczku i życzę kolejnych pełnych sukcesów i radości :) Wybieram zestaw 1, marzy mi się od dawna taki drewniany zestaw stempelków :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością dołączam do zabawy!
    Marzę o stempelkach z literami!
    Pozdrawiam. Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów i przyjemności z pracy :) Zestaw nr 3 <3 <3 <3
    plakat udostepniony na moim fb :) https://www.facebook.com/agnieszka.mach.98

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję roczku!Świetne nagrody!Z wielką chęcią zagram o zestaw nr 1 :d

    OdpowiedzUsuń
  78. Z chęcią zostaję jako podglądaczka i zapisuję się na konkurs. Oj przydałby mi się zestaw nr 1, poszalałabym, dzieciom też bym pożyczyła :-D Banerek na blogu :-) Przy okazji zapraszam :-D

    OdpowiedzUsuń
  79. Z chęcią zostaję jako podglądaczka i zapisuję się na konkurs. Oj przydałby mi się zestaw nr 1, poszalałabym, dzieciom też bym pożyczyła :-D Banerek na blogu :-) Przy okazji zapraszam :-D

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam, zaglądnełam tu wczoraj- przypadkiem i już zostaję! wow fantastyczny blog- gratuluje pracy!
    I chętnie załapię sie na konkurs. Zestawy- ooo każdy rewelacja jednak zapisze się na najbardziej oblegany zestaw- nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam:)
    Zgłaszam się do zabawy:)
    Wybieram zestaw nr 1
    Banerek umieszczony na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulacje, rocznica to bardzo ważna sprawa.Zestaw nr.1 to moje marzenie.Staję w tym długaśnym ogonku , a baner wisi na http://thirdfloorno7.blogspot.com
    Ps.u mnie też rocznicowe Candy, zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  83. Zajrzałam przypadkiem, zostanę na dłużej! Gratuluję rocznicy (odważny krok :)) i chętnie przyłączam się do zabawy. Guziczki mnie urzekły, wszystkie są cudowne!!!! Wybieram zestaw nr 3.
    Banerek na moim blogu http://pracowniakanda.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. choć nie wiem czy mogę tu być, bo nie prowadzę bloga i nie ma mnie na fb to jednak marzenie o zestawie nr 1 jest tak wielkie, mam nadzieję, iż się zgodzisz....? pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych ☺ piękne nagrody proponujesz aż żal nie skorzystać ☺udostępniam na fb ☺ i gram
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka
    Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Guziki sa pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  87. z miła chęcią zostanę by się bawić i przygarnę zestaw nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkiego najlepszego :D rencami.pl to jeden z lepszych sklepów w sieci, więc niech się rozwija z każdym rokiem coraz bardziej :) A zestaw stempelków (nr1) to moje marzenie odkąd pojawiły się w sklepie :)
    Baner udostępniłam tu: http://rekodzielo-mojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Zestaw nr bym chciała wygrać , super jest. Pozdrawiam :-d

    OdpowiedzUsuń
  90. Patrycja Szumowska
    Gratulacje! Sama zaczynam taką przygodę i jestem podekscytowana i pełna obaw zarazem.
    Zestaw nr 1 mi się marzy.
    Udostępniam na fb

    OdpowiedzUsuń
  91. O ja Cię kręcę. Wszystkie zestawy świetne, i jak tu się zdecydować... niech będzie 3 :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się w kolejce- zestaw nr 1 :o :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluje rocznicy! Kibicuję od czasu, jak tylko znalazłam cudne guziki, bo brakuje takich miejsc dla guzikomaniaków jak ja, gdzie można nabyć cudeńka :)
    Guzików nigdy za dużo, więc z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie - wybierając zestaw numer 3 :) i zapraszam na bloga, gdzie często pojawiają się guziki z rencami.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Kolejka długa jak w mięsnym za czasów PRLu :p Pierwszy zestaw jest moim zdecydowanym faworytem!
    Tłumu klientów, dziesiątek zamówień dziennie, sukcesów tych małych i DUUUŻYCH!!
    Banerek na blogu
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  95. Kto nie gra, ten traci ;) Staję grzecznie w kolejce :) Marzy mi się zestaw nr 1 :P
    Banerek na blogu http://krzyzykiiinnewybryki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam guziki, szczególnie drewniane, więc zestaw 3 jest dla mnie wymarzony! W sam raz na urodziny, taki prezencik :)
    Lecę zawieszać banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  97. sto lat :)
    z chęcią zapiszę się na zestaw nr 1 :)
    info o konkursie u mnie na blogu,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Twoja praca jest świetna, nie ukrywam, że z zazdrością i podziwem patrzę na to co robisz. Sama dopiero zaczynam swoją drogę rekodzielnicza ale myślę że małymi krokami uda mi się dojść do wymarzonego celu. Życzę dalej wielu sukcesów. Info o konkursie zamieszczam na fb, a przydałby mi się zestaw nr 1. Pozdrawiam Mariola Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetne nagrody!
    Życzymy kolejnych owocnych lat! Powodzenia ;)
    Z chęcią przygarniemy zestaw nr 1.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratulacje i najlepsze życzenia z okazji rocznicy :)))
    Moje pożądanie wzbudza zestaw nr 3. Cudne są te guziczki :))

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję ci odwagi na takie zmiany w swoim życiu :).

    Super rzeczy chcesz nam podarować. Mi strasznie spodobał się zestaw pierwszy :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  102. Jakie cuda i cudeńka! :) Gratuluję rocznicy i oczywiście ustawiam się w kolejce po te cukierasy! :)
    Zestaw nr 1 uszczęśliwił by mnie najbardziej ;)
    Banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się po zestaw 1
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/909392449097330?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  104. Lubię tu zaglądać :) Pozdrawiam i życzę wielu inspirujących momentów :)
    Info o konkursie na FB :)
    Z chęcią przytulę zestaw nr 1 :)
    Monika Rymaniak

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam, to i ja się dołączę. Składam gratulację i życzę powodzenia na kolejne dni :)
    Wybieram zestaw nr 1 (duże literki :)
    Zdjęcie udostępniłam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję odwagi i sukcesów i życzę powodzenia na kolejne lata ;)

    Wybieram zestaw numer 1.

    Post udostępniłam już na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękne urodzinki :-).Minął rok pełen nowości i aby tak dalej. Powodzenia :-). Zapisuję się bo świetne rzeczy przygotowałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję roczku :)
    Zgłaszam się i staję w kolejce po zestaw numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Wszystkiego najlepszego! Ja również dołączam do kolejki i wybieram zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  110. O rety dziękuję Wam za tak liczny udział! Nie spodziewałam się takiego zainteresowania! Już jutro poznacie zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  111. 1!
    2!
    3!
    Wszystkie są super!
    W sumie to mam stempelki literki - ale tu są w takim rozkosznym opakowaniu...
    Więc chyba zdecyduję się na CyFERKI!!! czyli zestaw nr 2 :)
    Baner już się grzeje u mnie! :)
    Ach będzie pięknie! :)
    Ps zapraszam też na rozdanie u mnie :) Także urodzinowe!


    OdpowiedzUsuń
  112. wybrałabym 1
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1845572762330261

    OdpowiedzUsuń
  113. Zestaw nr 1 :) udostępniłam na FB https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=170386280032915&id=100011846328723

    OdpowiedzUsuń
  114. nr 1
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/597105060494833

    OdpowiedzUsuń
  115. Konkurs był rok temu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy