środa, 1 lipca 2015


Wiem, że lubicie dziecięce poduszki ozdobne prawie tak bardzo jak ja :) (widzę statystykę postów ;)
Tak więc chyba spodoba Wam się co nowego wymyśliłam w tym temacie! Nadeszło lato i wakacje, a tym samym czas spędzony na świeżym powietrzu. Podczas upalnych dni nie ma nic lepszego od lodów! Pan Felek ostatnio rozsmakował się, ale muszą być truskawkowe albo malinowe - reszta ble...
Tak więc co mogłam zrobić dla mojego fana rożków? Uszyłam mu taki :) Wam też polecam bo to jak zwykle prosta sprawa, a będzie fajnym i oryginalnym dodatkiem do pokoju Malucha :)

Będziecie potrzebowali:
- szablon w kształcie rożka
- różne materiały
- maszyna do szycia
- nożyczki, igłę, szpilkę itp.
- wypełnienie do poduszek
- u mnie ozdobne guziczki wąsy z rencami.pl

Zaczynamy od szablonu. I tu jak zwykle narysowałam go na papierze do pakowania paczek i rozcięłam, tak aby rożek i lody były oddzielnie.
Następnie wycinamy dwa rożki i dwa lody każdy z innego materiału. 



Teraz łączymy oba rożki z lodami. Tak jak na zdjęciu.



I całość prawymi stronami do środka zszywamy. Przy samym rogu możecie naciąć materiał w zygzak aby potem lepiej się układał.


Pamiętajcie o zostawieniu ok.5 cm otworu na przeciągnięcie na prawą stronę poduszki. Wkładamy wypełnienie i ręcznie zszywamy otwór.
Gotowe, prawda, że łatwe?









4 komentarze :

Obserwatorzy