wtorek, 21 kwietnia 2015


Przygotowując ten projekt napisałam na Instagramie i Facebooku "Jakbym napisała co robię to wszyscy uznalibyście mnie za wariatkę". To prawda, ponieważ w dzisiejszych czasach liczy się mało pracy i szybki efekt. Sama hołduję tej zasadzie bardziej z powodu braku cierpliwości choć i właśnie czasu. Ten projekt spodobał mi się na tyle, że postanowiłam poświęcić trochę więcej energii by uzyskać fajny efekt. Jestem zadowolona i chciałam się pochwalić co nowego zawiśnie w pokoju Pana Felka. Grafika ta jest takim "moodboard'em" pokoju, ponieważ takie właśnie kolory zostaną w nim po metamorfozie. Do tego czasu jednak jeszcze trochę czasu, dlatego na razie małe projekty przede mną, oczywiście wszystkimi się  podzielę :DTo co robicie ze mną?


Będziecie potrzebowali:
- brystol (lub papier kolorowy np.samoprzylepny) w wybranych kolorach
- etykiety A4 samoprzylepne lub zwykłe kartki + klej do papieru
- wydrukowany szablon lub narysowany kształt x 2
- nożyczki, nożyk do papieru
- ramka do zdjęć


Zaczynamy od pocięcia kolorowego papieru na trójkąty (dobry sposób na recycling). Pamiętajcie by były (mniej-więcej) równoboczne. Najlepiej pociąć papier na równe paski i z nich wycinać trójkąty.

Musi być dużo tych trójkątów. Im większa grafika tym więcej.

Na stole kładziemy grafikę i nanosimy na nią trójkąty. Zależnie od wybranej metody: kleimy klejem, lub odklejamy folię zabezpieczającą z trójkątów lub z kartki. Ważne by trójkąty trzymały się podłoża.


Układając trójkąty musimy pamiętać by zakryły one cały kształt grafiki. Ja dbałam też by te same kolory się ze sobą nie "stykały".


Gdy tło mamy gotowe, bierzemy drugą grafikę i wycinamy kontur.


Kartkę z wycięciem przyklejamy do tła. Całość wkładamy do pasującej ramki i cieszymy oczy naszym dziełem :)








19 komentarze :

  1. Wyszło super, podziwiam cierpliwość
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten obrazek. :) I jak równo udało Ci się wyciąć kształt lisa.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny wyszedl z tego lisek. Naprawde swietny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo.... bardzo to ładnie się prezentuje. ślicznie wyszło!
    ale pracy też nieco wymaga, a na pewno cierpliwości ;) gratulejszyn :)

    uściski i serdeczności!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetny pomysł, wyszło cudnie :) Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, nie mogę się napatrzeć. Chyba mozaikowe zwierzątko i u nas zawiśnie na ścianie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW WOW WOW świetny Tobie wyszedł. Połączenie kolorów rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło! Pięknie kompozycyjnie...cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak: wow, dziękuję za tak liczne i miłe komentarze. Cieszę się bardzo, że Wam sie tak podoba mój lisek! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super pomysł z tym liskiem , do końca nie wiedziałam jak nadasz mu odpowiedni kształt, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja na początku też nie wiedziałam :)
      Ale się udało!

      Usuń
  11. świetne :) też coś pokombinuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Polecam tylko trochę czasu trzeba mieć ;)

      Usuń

Obserwatorzy