sobota, 3 stycznia 2015

Litera "P"
Litera "P"



Witajcie w Nowym Roku! Z małym opóźnieniem życzę Wam dużo wspaniałych chwil, pozytywnych myśli i realizacji wszystkich pomysłów! Nie jestem dobra w postanowieniach noworocznych. Powiem szczerze, że nawet ich nie lubię, albo raczej nie lubię o nich mówić czy pisać, dlatego nie będzie tu dziś nic z tych rzeczy. Jestem zdania, że trzeba robić zamiast gadać o robieniu :D
Chciałabym Wam podziękować, że kolejny rok jesteście ze mną i zaglądacie tu czasem. Ten miniony był dla mnie dość szczególny ze względu na zmianę zawodową. Odejście z etatu, na rzecz czasu z Panem Felkiem i powstania rencami.pl.
Nie żałuję tego co zrobiłam, choć decyzję mieliłam w sobie długo, ale dzięki mojemu P. wiem, że cokolwiek się stanie to będzie dobrze, bo spróbowałam i on na każdym kroku mnie wspiera.
Dziękuję!

No dobra nie będę tu pisała pamiętnika. Stwierdziłam, że na początek nowego przypomnę Wam posty, które najczęściej czytaliście w tym roku (a nie były one tylko z tego roku :)

Na pierwszym miejscu niezmiennie litera "P" - czyli jeden z pierwszych postów na tym blogu :)


Pudełko z filcu
Tort Gargamela
Materiał w kotwice DIY
Chmurka Poduszka


0 komentarze :

Prześlij komentarz

Obserwatorzy