piątek, 8 maja 2015


Do wszystkich mam chłopców, które, patrzą z zazdrością na mamy i ich córki ubrane w takie same sukienki. Oto nadszedł dzień, w którym możecie wyglądać tak samo jak Wasi synowie! Wystarczy uszyć 2 chusty! Ta dam!
Kilka dni temu pokazywałam Wam chustę dla chłopca i tutorial do niej. Dziś wersja dorosła. Różni się tylko rozmiarem materiału ( w dorosłej to 175 cm podstawa trójkąta i po 110 cm boki ) + potrzebujecie 2,5 metra taśmy z pomponami.

Także brać się do szycia!






P.S:
To pierwsza rzecz jaką uszyłam dla siebie do noszenia :D
Taka dumna!

A tu fotka z Berlina - cały weeknd z chusta :)



11 komentarze :

  1. Ja już wyrażałam zachwyt nad pomysłem i wykonaniem :) i bardzo dziękuję, że udostępniasz toturial. Super!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to łatwe. Nawet ja uszyłam ;D

      Usuń
  2. Ale wymyśliłaś! :) Fajowa ta chusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też jestem dumna z tego pomysłu!

      Usuń
  3. Cudna!!! Ja wprost uwielbiam wszelkie kominy i chusty :)) Miałam sobie uszyć podobną ale ostatnio dzierganie pochłonęło mnie bez reszty ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a ja też bym chciała po dziergać, ale jakoś brak motywacji do nauki :D

      Usuń
  4. Jakiej szerokości jest taśma z pomponami ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta!!! Pompony i materiał miodzio!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy