środa, 19 lutego 2014


Niedawno były urodziny mojej siostry i dzień kota! Chciałam dać jej coś zrobionego przez siebie. Długo się zastanawiałam co to może być i wpadłam na pomysł poduszki podróżnej, umilającą liczne podróże. Nie wiem czy pamiętacie tę dziecięcą, którą zrobiłam dla Pana Bobasa? No, ale ale nie chciałam robić takiej zwykłej poduszki. Na moim ukochanym Pinterest znalazłam inspirację:
podróżną poduszkę kota! 



Wszystko fajnie, pomyślałam, ale nie ma żadnego tutoriala. Hmm... znalazłam więc bardzo fajny szablon do wydrukowania, który przyda się na pewno i Wam. Jest tam dorosła i dziecięca poduszka. Do ściągnięcia tu. Postanowiłam sama dodać uszy i ogon. 
Nie było to oczywiście trudne. Całość uszyłam z dresówki i cętkowanej pościeli nabytej w secondhandzie. Tym razem poduszkę wypełniłam dostosowującymi się do kształtu ciała kuleczkami ze styropianu. Co sądzicie o efekcie?








13 komentarze :

  1. Fajny pomysł te poduchy podróżne :) uwielbiam koty więc taka jeszcze bardziej mi się podoba a szczególnie wypchana kulkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no muszę się przyznać, że wkrecilam się w ich robienie! Dzieki bardzo za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Ewa trzeba przyznać, że masz do tego głowę. Taki atrybut głównie w aucie jest mi niezbędny. Jako pasażer nie mogę przejechać bez małej drzemki nawet 60km :P zwłaszcza wieczorem i w drodze z zakupów do domu.

    Szczerze powiem, że mam kilka starych bawełnianych bluzeczek męża z których dałoby się wyczarować taki naramiennik :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie. MG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to musisz taką uszyć. Widzę, że przyda Ci się :) Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  3. super ta kocia poduchy :-). zgłoś ją do konkursu na http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-kot-art.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wielkie dzięki i chyba faktycznie zgłoszę się do konkursu. A co mi szkodzi! :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. No widzę, że się zgłosiłaś :-). Super

      Usuń
  4. Witaj.! Nie dawno znalazłam twój blog. Podoba mi się co robisz...
    Ja też uwielbiam szyć. Jak będziesz miała czas zajrzyj http://kasiaathome.blogspot.com
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję za miłe słowa i chętnie pobuszuje po Twoim blogu. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jest fantastyczna! Jaki pomysł!!! Jesteśmy pod wrażeniem i serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu. Jesteśmy zaszczycone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, bardzo mi miło, że tak piszesz. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie częściej :)

      Usuń
  6. Świetna, ale nadal nie wiem, gdzie jest serduszko do głosowania :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po najechaniu na każdą miniaturkę pokaże się serduszko szare, po kliknięciu zmiani się na czerwono.

      Usuń

Obserwatorzy