środa, 7 sierpnia 2013

Wiecie co? Zaczęłam pisać tego posta i wszystko mi się skasowało :( Aaaaa nie lubię takich sytuacji, ale postaram się napisać go ponownie :)
Za kilka dni wybieram się na długo wyczekiwane wakacje i już przebieram nóżkami bo nie mogę się doczekać łąk, wody, piasku i całych dni spędzonych z rodzinką, a także czasu na zaplanowane projekty :) Tymczasem zebrałam dla Was wybór najfajniejszych (mój subiektywny wybór) DIY i Tutoriali (linki oczywiście pod zdjęciami) związanych z popularnym ostatnio chevronem. Sama planuję zacząć od tego motywu moją przygodę z szyciem. Co sądzicie o tym wzorze? To nowa klasyka czy raczej chwilowy trend?


źródło


źródło


źródło


źródło


źródło
źródło

źródło
Ramkę chyba zrobię sama na wakacjach :)

źródło
źródło


źródło

źródło

źródło


Jeśli jeszcze jesteście przed to życzę Wam udanych, słonecznych i twórczych wakacji!






0 komentarze :

Prześlij komentarz

Obserwatorzy