czwartek, 25 września 2014



Mój Mały-Wielki Człowiek skończył w wakacje 2 lata! Z tej okazji dostał od Cioci Karoliny ze Sfilcowanej Krainy - coś co wychodzi jej lepiej niż wszystkim innym - Poduchę! To nowy model w portfolio Sfilcowanej i muszę powiedzieć, że nasz ulubiony! Mamy już zebry w salonie, no ale każdy musi mieć swoją sfilcowaną poduchę! Mam i ja!
Pokaźny rozmiar, kolor i materiał idealnie wpasował się w szarości panujące w pokoiku Pana Felka, no i jest bardzo wygodna nawet dla dużej pupy...ekhem :) Bardzo, bardzo dziękujemy! No sami zobaczcie:






P.S: Ofkorst możecie zamówić u Karoli takie!

2 komentarze :

  1. Poducha rewelacyjna, widziałam u Sfilcowanej i już podziwiałam :)
    Bardzo podoba mi się kolorystyka pokoju u Twojego Małego-Wielkiego Człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no staram się bazować na bieli, szarości i mięcie, ale nie jest to łatwe mając tyle zabawek :D

      Usuń

Obserwatorzy