poniedziałek, 23 czerwca 2014


Z okazji dnia ojca chciałabym pokazać Wam co zrobiłam - nie dla mojego ojca, ale dla mojego męża. Bo jest super tatą dla naszego synka :) Koszulka z własnoręcznie zrobionym "nadrukiem" a właściwie namalowanym napisem to moim zdaniem fajny prezent dla każdego nie tylko z okazji święta. Zobaczcie krok po kroku jak ją przygotowałam:

Będą Wam potrzebne:
- koszulka (u mnie prosta, szara z H&M) ok.20 zł
- farba do tkanin (u mnie czarna) mały słoiczek ok.3 zł
- wydrukowany szablon napisu lub rysunku
- taśma klejące, pędzelek, nożyk/nożyczki

Najpierw wymyślony napis wpisujemy w Wordzie. Powiększamy (u mnie do rozmiaru 170), ustawiamy orientację strony na poziomą.


Ja dodałam do napisu jeszcze obrazek ściągnięty z internetu i dostosowałam jego wielkość do tekstu.

Następnie drukujemy napis i wycinamy każdą literę i element po kolei.


Zajmie to trochę czasu, ale warto :)


Kolejnym krokiem jest przyklejenie kartki do koszulki i wypełnienie liter farbą.
Trzeba to robić ostrożnie ponieważ farba łatwo przecieka przez szablon.
Ale nawet jeśli trochę wyjdzie zawsze można to poprawić delikatnie pędzelkiem po zdjęciu szablonu.




Teraz pozostaje czekać na wyschnięcie farby i prasowanie na lewej stronie.




A teraz wszystkim ojcom chciałabym życzyć jak najwięcej radości z dzieci i z dziećmi. A resztę rodziny zachęcam do zrobienia takiego prezentu dla Taty :)
Już niebawem pokażę Wam co możecie zrobić "do kompletu" z koszulką :)

6 komentarze :

Obserwatorzy