wtorek, 24 grudnia 2013


Dziś dzień szczególny,  na który długo wszyscy czekaliśmy.
W zwiazku z tym chcialam życzyć Wam zdrowia i szczęścia.  Abyście z uporem dążyli do założonych celów i nie poddawali się w drodze do spelniania marzeń. Abyście czerpali satysfakcję ze wszystkiego co robicie! Miejcie oczy, glowy i serca otwarte na nowosci i nie zapominajcie o przeszłości (ale zrymowałam :)

Jeszcze ze swojej strony chcialam podziękować właśnie Tobie, że odwiedzasz mnie czasem, ogladasz to co robię i czytasz to co napiszę.  Bardzo dziękuję!

Ponizej kilka fotek z przygotowań do Świąt.  Niestety brak czasu nie pozwolil mi podzielić się z Wami wszystkim tym co robilam. Mam jednak nadzieję, że wybaczycie i jeszcze tu zajrzycie - znowu :)





- mój tegoroczny faworyt - girlanda z ciastków


Jeszcze raz wszystkiego dobrego i dużo odpoczynku!

2 komentarze :

Obserwatorzy