wtorek, 29 września 2015


Na wstępnie chciałabym Wam bardzo, bardzo podziękować za wzięcie udziału w moim konkursie! Jestem oszołomiona ilością komentarzy i miłych słów! Jesteście kochane!
Zrobiło mi się tak miło i stwierdziłam, że jeden alfabet stempelków to za mało, dlatego też będą dwie nagrody z zestawem nr1!

Uwaga, uwaga...

a nagrody wędrują do:


Zestaw nr. 1
Natalia z bloga
http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

Fąfę z bloga
http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/

Zestaw nr. 2
Iwona z bloga
http://dekormaniaczka.blogspot.com/


Zestaw nr. 3
Magdalena z bloga
http://szydelkowe-chwile.pl/

Wszystkim Wam serdecznie gratuluję i odezwę się do każdej w celu ustalenia przesyłki :D
A na pocieszenie wszystkim, którzy nie wygrali pokazuję moje pierwsze koślawe spodenki dresowe uszyte dla Pana Felka! Te zrobione są na zwykłej maszynie, ale właśnie dostałam overlock i mam zamiar zaszaleć z garderobą tej jesieni! Kto wie, może i coś dla siebie zrobię :)






26 komentarze :

  1. Ojej ale się cieszę:D Bardzo dziękuję:) i gratuluję pozostałym zwycięzcą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wygranych i dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęściarom i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu jak się ciesze ze wygrałam , dziekuję. Spodenki są super powiem ci cos ; KRZYWO TEŻ PROSTO, ja się tego trzymam hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn:) może koleżanka uszyje takie portki dla moich chłopców:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn:) może koleżanka uszyje takie portki dla moich chłopców:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę :) Gratulacje dla wygranych ! Spodenki super :) czekam z niecierpliwością na nowe szyjątka :)
    Pozdrawiam Monika Rymaniak

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny gratulacje !!! Dzięki za miłą zabawę. Pozdrawiam. Aaaaa porteczki cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn-ale z was szczęściary :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zabawę
    łezkę ocieram
    a dziewczynom serdecznie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje serdeczne gratulacje dla dziewczyn! A Tobie wielkie dzięki za zabawę :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję! Niech nagrody dobrze Wam służą :)
    A Ty droga Ewo masz bombowy mysi wieszaczek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje , dzięki za wspaniałą zabawę , zapraszam do mnie z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. o rety, rety - wygrałam - dziękuję pięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy